Technik organizacji reklamy

TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY:

zdobywa wiedzę z zakresu technik tworzenia reklamy, skuteczności jej oddziaływania na postawy ludzi, ich emocji oraz przekonania.
Tu sprawdzą się Twoje umiejętności plastyczne, poczucia estetyki i wyobraźni przestrzennej.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY:

 

  • przeprowadza analizy marketingowe;
  • zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań;
  • opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych;
  • przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych;
  • pozyskuje klientów do współpracy z firmą;
  • uczestniczy w rozmowach handlowych;
  • prezentuje usługi reklamowe;
  • uczestniczy w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych.

 

 KWALIFIKACJE:

A.26. Sprzedaz produktów i usług reklamowych;
A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.


WYBÓR DROGI ZAWODOWEJ:

 

  • w działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych;
  • w biurach ogłoszeń;
  • w działach promocji środków masowego przekazu;
  • w agencjach i studiach graficznych;
  • w agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowanie opinii publicznej (Public Relations);
  • prasa, radio, telewizja.

 

Copyright © 2016
Projekt i wykonanie: APISOFT Radom